#ZOSTAŃWDOMU: Wszystkie zamówienia realizujemy normalnie, równocześnie rekomendujemy wybór innych metod płatności niż płatność za pobraniem.
ZADZWOŃ
+48 22 511 53 30
0Item(s)
0 Produkt(ów) Zobacz koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Zwroty i reklamacje

Chcesz zwrócić zakupiony towar? Dla nas to nie problem!

Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowana/y z dokonanych zakupów, albo po prostu wybrałaś/eś niewłaściwe produkty możesz dokonać zwrotu. Co więcej, będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie możesz przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: Home Air Solutions sp. z o.o., Jemiołowa 70, 05-830 Stara Wieś
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@filtryaero.pl

Wzór oświadczenia znajdziesz poniżej. A tak naprawdę, to najlepiej zadzwoń do nas, pod numer 692 40 00 33 - na pewno pomożemy!

Pamiętaj, że w naszym Sklepie obowiązuje kilka prostych reguł:

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszłaś/wszedłeś w posiadanie zakupionych rzeczy (np. odebrałaś/eś przesyłkę).
  • Możesz zwrócić produkty, które nie były używane i nie zostały przez Ciebie uszkodzone. Zgniecione pudełko czy otwarty worek foliowy nie stanowią dla nas problemu!
  • Pokrywamy koszty przesyłki zwrotnej. Musisz ją tylko zapakować, zanieść do Paczkomatu i włożyć do skrytki.
  • Zapłaconą kwotę zwrócimy Ci w przeciągu 14 dni.

Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie.

Jak zwrócić zakupiony towar?

  • Zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie.
  • Wybierz zakładkę Szybkie zwroty, przejdź na stronę szybkiezwroty.pl firmy InPost i wybierz z listy nasz Sklep - filtryaero.pl.
  • Uzupełnij formularz podając swoje dane. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia!
  • Pocztą elektroniczną otrzymasz specjalny kod nadania umożliwiający nadanie przesyłki zwrotnej w dowolnym paczkomacie.
  • Produkty zapakuj w pudełko i usuń lub przekreśl starą etykietę. Nie musisz nic drukować i naklejać na przesyłkę zwrotną!
  • Zanieś przesyłkę do dowolnie wybranego paczkomatu i w Paczkomacie wybierz nadanie z użyciem specjalnego kodu.
  • Włóż przesyłkę do skrytki Paczkomatu, zamknij drzwiczki i koniec!